Termeni si conditii

        ​ 1. Definitii si conditii generale


1.1 Definitii

În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:
INLIVING: denumire comerciala a S.C. GLOBAL MOB SRL, cu sediul in Str. Dumbravei 1A, Dumbrava Rosie, jud. Neamt, CUI: RO13969862, Nr.Reg.Com.: J27/235/2001.
SITE: domeniul inliving.ro si subdomeniile acestuia.
VANZATOR: INLIVING.
CUMPARATOR:  orice persoana fizica avand peste 18 ani, precum si orice persoana sau entitate juridica ce efectueaza o COMANDA.
COMANDA: Document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre VANZATOR si CUMPARATOR prin care CUMPARATORUL transmite VANZATORULUI, prin intermediul SITE-ULUI, intentia sa de a achizitiona bunuri si/sau servicii de pe SITE.
TRANZACTIE: Incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs sau serviciu de catre VANZATOR catre CLIENT, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre VANZATOR, prin transfer bancar sau in numerar, indiferent de modalitatea de livrare.
CONTRACT la distanta - Conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014, reprezinta orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
CONTINUT: toate informatiile de pe SITE care pot fi vizualizate sau accesate prin mijloace electronice, precum si continutul oricarui mesaj trimis CLIENTILOR de catre INLIVING prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil.
SERVICIU: serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produsele si/sau serviciile oferite de INLIVING.
CLIENT: persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU.
CONT: sectiunea din SITE la care accesul este restrictionat prin adresa de e-mail si o parola si care contine informatii despre CLIENT/CUMPARATOR si istoricul CUMPARATORULUI in SITE (Comenzi, facturi fiscale, garantii etc.).
COMUNICARI COMERCIALE: orice tip de mesaj continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse, oferte sau promotii, precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.
DATE CU CARACTER PERSONAL: Orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila; in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc..


1.2 Conditii generale

1.2.1. Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare a SITE-ULUI/CONTINUTULUI de catre CLIENT.
1.2.2. Folosirea, inclusiv dar fara a se limita la accesarea, vizitarea si vizualizarea, CONTINUTULUI/SERVICIULUI, implica acceptul CLIENTULUI in privinta prevederilor prezentului document; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii.
1.2.3. Accesul la SERVICIU si CONTINUT se face exclusiv prin accesarea SITE-ULUI public disponibil la adresa web www.inliving.ro.
1.2.4. Prin folosirea SITEULUI/CONTINUTULUI/SERVICIULUI, CLIENTUL este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, CLIENTUL raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau de orice alta natura produse SITEULUI, CONTINUTULUI, SERVICIULUI sau oricarui tert cu care INLIVING are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
1.2.5. Procesarea COMENZII va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor necesare. CLIENTUL se obliga sa furnizeze corect numele, adresa si alte informatii necesare in vederea procesarii comenzilor plasate. De asemenea, CLIENTUL este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea CONTULUI sunt corecte, complete si actualizate. Prin accesarea CONTULUI si utilizarea parolei personale, CLIENTUL este responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. INLIVING nu poate fi facuta responsabila pentru erorile/incidentele survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.



2. Politica de vanzare online


2.1 Acces la serviciu

2.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui CLIENT care accepte prevederile prezentului document.
2.1.2. INLIVING isi rezerva dreptul de a limita accesul CLIENTULUI la SERVICIU, precum si de a-i permite sa comande doar cu plata in avans sau de a anula comenzile deja plasate, in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, plasarea a mai mult de doua comenzi ulterior anulate de catre CLIENT prin oricare dintre mijloacele care ii sunt puse la dispozitie in acest sens, frauda sau tentativa de frauda, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc.. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
2.1.3. Fiecare CLIENT poate avea un singur CONT. Este interzisa partajarea unui CONT intre mai multi CLIENTI.
2.1.4. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi CLIENTI, INLIVING isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul CLIENTULUI la CONTINUT sau SERVICIU. Daca exista COMENZI plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.
2.1.5. INLIVING poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
    • Esuarea / invalidarea TRANZACTIEI online;
    • Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI / a TRANZACTIEI;
    • Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre CLIENT;
    • Activitatea CLIENTULUI poate produce daune INLIVING si/sau partenerilor sai;
    • Clientul foloseste SERVICIUL intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte, sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi INLIVING;
    • Livrari consecutiv esuate din culpa CLIENTULUI;
    • Alte motive justificate.

2.2. Preturi si modalitati de plata

2.2.1. Toate preturile si tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe SITE sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
2.2.2. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de CLIENT in formularul destinat. INLIVING nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de CLIENT pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli din cauza informatiilor incorecte furnizate de catre CLIENT. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans, iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre CLIENT. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.
2.2.3. Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm, in conditiile legii. INLIVING poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati etc. potrivit criteriilor interne, cu respectarea COMENZILOR/CONTRACTELOR deja plasate/incheiate. INLIVING nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate. In cazul unor oferte limitate in timp, CLIENTUL poate comanda produsele la pretul din oferta doar atat timp cat aceasta este vizibil pe SITE. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi, iar potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita ulterior un pret diferit de cel afisat pe SITE in momentul solicitarii.
2.2.4. Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii COMENZII.
2.2.5. Inainte de a valida COMANDA si inainte de a expedia produsele, INLIVING are dreptul sa contacteze CLIENTUL, prin orice mijloc disponibil, pentru a obtine confirmarea personala de catre CLIENT a datelor sale de identificare si livrare. CLIENTUL accepta ca INLIVING nu poate fi obligat sa livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
2.2.6. INLIVING poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor CLIENTI, pe motive intemeiate.
2.2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit sau de credit, prin transfer bancar sau in numerar la livrare, in acest ultim caz in limita sumei de 5000 lei pentru persoane juridice si 10000 lei pentru persoane fizice.
2.2.8. In cazul platilor online cu cardul, INLIVING nu este si nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
2.2.9. In cazul in care CLIENTUL opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzii, autorizarea si incasarea tranzactiilor se realizeaza prin procesatorul de plati Romcard. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. INLIVING nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
2.2.10. INLIVING va denunta unilateral si va anula automat COMANDA efectuata de catre CLIENT, chiar si fara notificare prealabile adresata CLIENTULUI, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
    • 2.2.10.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a tranzactiei, in cazul de platii online;
    • 2.2.10.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de INLIVING, in cazul platii online;
    • 2.2.10.3. Datele furnizate de catre CLIENT privind livrarea (adresa, date de contact etc.) sunt incomplete sau incorecte;
    • 2.2.10.4. Activitatea CLIENTULUI pe SITE poate si/sau produce daune de orice natura de partea INLIVING si/sau partenerilor acestuia;
    • 2.2.10.5. Cel putin doua livrari consecutive esuate catre acelasi CLIENT;
    • 2.2.10.6. Alte motive obiective.
2.2.11. In cazul in care CLIENTUL renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin plata online cu cardul si in care banca emitenta a cardului CLIENTULUI a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre INLIVING in maximum 14 zile de la data la care INLIVING a luat la cunostiinta de acest fapt.
2.2.12. In cazul rezolutiunii sau, dupa caz, rezilierii CONTRACTULUI din culpa INLIVING, daca CLIENTUL a efectuat plata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin plata online cu cardul si in care banca emitenta a cardului CLIENTULUI a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre INLIVING in maximum 7 zile de la momentul rezilierii CONTRACTULUI.
2.2.13. In cazul in care unele produse comandate de catre CLIENT printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin plata online cu cardul) nu mai sunt disponibile si nu mai pot fi fabricate sau achizitionate din motive independente de INLIVING, INLIVING va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maximum 7 zile de la notificarea clientului.
2.2.14. COMANDA poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea CLIENTULUI:
    • a) CLIENTUL va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail la adresa de e-mail mentionata in pagina de Contact a SITE-ului si mentionand clar solicitarea si numarul comenzii;
    • b) CLIENTUL renunta la un produs si notifica INLIVING inainte de expedierea comenzii;
    • c) Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii;
    • d) Modificarea adresei de livrare;
    • e) Modificarea metodei de plata;
    • f) Modificarea datelor de facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), ci doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc.).
2.2.15. COMANDA poate fi anulata, cu exceptiile prevazute la art. 2.2.17, inainte de expedierea acesteia, prin intermediul functionalitatii puse la dispozitie in acest sens in CONTUL CLIENTULUI sau prin solicitarea CLIENTULUI in scris, la adresa de e-mail mentionata in pagina de Contact a SITE-ului.
2.2.16. COMANDA nu poate fi modificata in cazul in care plata a fost deja efectuata online sau prin transfer bancar.
2.2.17. COMANDA nu poate fi anulata in cazul in care produsul este unul personalizat, care nu se afla pe stoc la momentul efectuarii comenzii.
2.2.18. CLIENTUL nu poate efectua comenzi telefonice si nu poate solicita modificarea sau anularea comenzii la telefon.
2.2.19. In cazul in care CLIENTUL isi modifica datele personale folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare, pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

2.3. Livrare

2.3.1. Timpul de livrare al unui produs este comunicat expres pe pagina produsului si poate varia intre 2 zile in cazul produselor aflate pe stoc si 8 saptamani in cazul produselor personalizate, care nu se afla pe stoc. Plasarea comenzii de catre CLIENT implica acceptul acestuia in privinta termenului de livrare.
2.3.2. In cazul unei comenzi cu termen de livrare mai mare de 4 saptamani pentru care CLIENTUL a optat pentru plata online cu cardul, CLIENTUL accepta ca incasarea comenzii, respectiv sollicitarea ca banca emitenta a cardului CLIENTULUI sa autorizeze tranzactia bancara) sa fie efectuata inaintea livrarii sau a predarii produsului catre firma de curierat.
2.3.3. In cazul unei comenzi care contine produse cu termene maxime de livrare diferite, CLIENTUL accepta ca livrarea se poate face la termenul cel mai indepartat.
2.3.4. In cazul in care produsul nu poate fi livrat in termenul prevazut la momentul plasarii comenzii, INLIVING va informa de indata CLIENTUL, oferindu-i fie optiunea de a renunta la comanda/produs (situatie in care, daca plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii), fie de a accepta noul termen de livrare propus.
2.3.5. In cazul in care exista diferente intre numarul de produse comandate si continutul coletului, CLIENTUL are obligatia de a notifica INLIVING in maximum 24 de ore de la receptia coletului, fie telefonic, fie trimitand un e-mail cu detaliile pee care le considera necesare la adresa de e-mail mentionata in pagina de Contact a SITE-ului.
2.3.6. INLIVING va emite si transmite catre CLIENT toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre CLIENT conform legislatiei in vigoare.
2.3.7. INLIVING va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.
2.3.8. CONTRACTUL va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul document. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre CLIENT a coletului de catre curier (proces-verbal sau AWB semnat si decontat, dupa caz) din partea INLIVING, devine Contract onorat.



3. Calitate si garantie

3.1. INLIVING respecta prevederile de garantie conform legislatiei in vigoare. Detaliile referitoare la garantie sunt oferite in fisele produselor si niciun CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate de CLIENT de la INLIVING. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, cu exceptia cazului in care in prezentarea produsului este precizat un termen de garantie mai mare, situatie in care se aplica acesta din urma. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora pentru care CLIENTUL notifica VANZATORUL in scris in termenul legal; INLIVING poate inlocui produsele neconforme sau defecte si poate oferi reparatia anumitor categorii de produse.
3.2. Produsele neconforme redevin proprietatea INLIVING in situatiile in care nu pot fi reparate. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta una din variantele propuse de catre INLIVING, aplicabile dupa caz, acestea fiind: repararea produsului, inlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului.
3.3. Conditiile de garantie nu se aplica in urmatoarele situatii: s-a intervenit asupra produsului, acesta a fost reparat si/sau modificat de personal neautorizat; numarul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate; produsul prezinta defecte fizice: lovituri, taieturi, crapaturi, cioburi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate, incluzand dar fara a se limita la acestea: expunerea la variatii mari de temperatura si presiune, expunerea pe perioade lungi de timp la umezeala sau caldura excesiva, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul produselor. De asemenea, conditiile de garantie nu se aplica in privinta modificarilor pe care tapiteria mobilierului, prin natura ei, le poate suferi de-a lungul timpului in conditii normale de utilizare.
3.4. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe SITE si pot fi solicitate in orice moment de catre CLIENT. Mai multe informatii puteti afla pe pagina Cum am grija de produsele mele?
3.5. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
    • 3.5.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
    • 3.5.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
    • 3.5.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
    • 3.5.4. Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii, in conditiile legii.
3.6. CLIENTUL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si nu va putea pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
    • 3.6.1. In cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.
    • 3.6.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 3.5.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
    • 3.6.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENT sau personalizate in mod clar.
    • 3.6.4. Daca CLIENTUL este persoana juridica si doreste retragerea din contract in temeiul OUG 34/2014. Conform dispozitiilor OUG 34/2014, persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor, iar INLIVING este indreptatita sa nu accepte returul/retragerea din CONTRACT a persoanelor juridice in cazurile in care produsele sunt conforme. Totodata, INLIVING este indreptatita sa nu accepte returul cantitatilor mari de produse conforme din partea persoanelor juridice.
3.7. In cazul retragerii din CONTRACT a CLIENTULUI, INLIVING ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a CLIENTULUI. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de CLIENT pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care CLIENTUL a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina CLIENTULUI plata de comisioane in urma rambursarii.
3.8. Daca CLIENTUL nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala INLIVING, bunurile notificate pentru retur. Daca CLIENTUL trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda decat cea agreata de VANZATOR, este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus nu se refera la ambalajul original al produselor, ci la orice ambalaj care conform standardelor precizate de curierul sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor (material, dimensiuni etc.). INLIVING isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, precum si produsele carora le lipsesc accesorii.



4. Confidentialitate si protectia datelor


4.1. Politica de confidentialitate si cookies

INLIVING depune toate eforturile pentru a proteja si respecta confidentialitatea datelor cu caracter personal ale CLIENTILOR sau UTILIZATORILOR sai prin implementarea masurilor necesare prevazute de normele si reglementarile in vigoare privind protectia datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protectia datelor. Pentru informatii detaliate in aceasta privinta, va invitam sa consultati pagina dedicata Politicii de confidentialitate.


4.2. Continut

4.2.1. CONTINUTUL, astfel cum este definit in Cap. 1 al prezentului document, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe SITE, este proprietatea exclusiva a INLIVING, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
4.2.2. CLIENTULUI nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de INLIVING, includerea oricarui continut in afara SITE-ului INLIVING, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al INLIVING asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al INLIVING.
4.2.3. Orice continut la care CLIENTUL are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre INLIVING si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea INLIVING cu referire acel continut.
4.2.4. CLIENTUL poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului document.
4.2.5. In cazul in care INLIVING confera CLIENTULUI dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care CLIENTUL are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea INLIVING pentru respectivul CLIENT sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
4.2.6. Niciun continut transmis catre CLIENT, prin orice mijloc de comunicare sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea INLIVING si/sau al angajatului sau colaboratorului INLIVING care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
4.2.7. Este interzisa orice utilizare a CONTINUTULUI in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.


4.3. Frauda

4.3.1. INLIVING nu solicita CLIENTILOR sau UTILIZATORILOR sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
4.3.2. CLIENTUL isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
4.3.3. INLIVING declina orice responsabilitate, in situatia in care un CLIENT ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele INLIVING.
4.3.4. CLIENTUL va informa INLIVING asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
4.3.5. INLIVING nu promoveaza SPAM-ul. Orice CLIENT care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
4.3.6. Comunicarile realizate de catre INLIVING prin mijloace electronice de comunicare la distanta contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
4.3.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a SITE-ului/CONTINUTULUI, iar INLIVING isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
    • 4.3.7.1. De a accesa datele de orice tip ale altui CLIENT prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
    • 4.3.7.2. De a altera sau de a modifica continutul SITE-ului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre INLIVING catre CLIENT.
    • 4.3.7.3. De a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.
    • 4.3.7.4. De a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre INLIVING catre CLIENT atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.



5. Dispozitii finale


5.1. Limitare de responsabilitate

5.1.1. INLIVING nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui CLIENT care utilizeaza SITE-ul sau CONTINUTUL altfel decat in limita articolelor ce constituie prezentul document.
5.1.2. In cazul in care un CLIENT considera ca un CONTINUT expediat prin orice mijloc de catre INLIVING violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate contacta INLIVING prin orice metode puse la dispozitie in pagina de Contact a SITE-ului, astfel incat INLIVING sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
5.1.3. INLIVING nu garanteaza CLIENTULUI acces pe site sau la serviciu in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris din partea INLIVING.
.1INLIVING nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
5.1.5. INLIVING este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre CLIENT, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al INLIVING, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de CONTINUT.
5.1.6. INLIVING nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
    • 5.1.6.1. SERVICIUL va fi potrivit cerintelor clientului;
    • 5.1.6.2. SERVICIUL va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
    • 5.1.6.3. Produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul SERVICIULUI vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
5.1.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/legatura/tranzactie/colaborare/etc. care pot aparea intre CLIENT si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.


5.2. Forta majora si cazul fortuit

5.2.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui CONTRACT care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora, asa cum este acesta definit de lege.
5.2.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
5.2.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
5.2.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
5.2.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.
5.2.6. Exceptional (fara vina INLIVING) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului), este posibil ca livrarea produselor sa nu poata fi facuta. In acest caz, INLIVING ii va oferi CLIENTULUI fie optiunea de a renunta la comanda/produs (situatie in care, daca plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii), fie de a accepta un no termen de livrare.


5.3. Litigii

5.3.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc SITE-ului si/sau al oricarui continut trimis de catre INLIVING CLIENTULUI prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc de comunicar, acesta se declara de acord cel putin cu prevederile prezentului document.
5.3.2. Orice disputa cu referire la prezentul document care ar putea sa apara intre CLIENT si INLIVING se va rezolva pe cale amiabila. Daca acest lucru nu va fi posibil, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile.
5.3.3. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, INLIVING ofera CLIENTULUI posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune.
5.3.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
5.3.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.


5.4. Contact si alte informatii

5.4.1. INLIVING publica pe SITE datele complete si corecte de identificare si contactare de catre CLIENT.
5.4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, CLIENTUL declara si accepta sa fie contactat de catre INLIVING prin orice mijloc disponibil, incluzand mijloacele electronice de comunicare (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens), intelegand ca prin completarea informatiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc., aceste date urmeaza a fi prelucrate si evidentiate in baza de date in scopul imbunatatirii relatiilor comerciale, respectiv in scopul bunei desfasurari a activitatii economice si comerciale ale companiei. Pentru detalii si informatii suplimentare legate de prelucrarea si administrarea datelor tale cu caracter personal, te rugam sa vizualizezi si capitolul/articolul denumit Politica de confidentialitate.
5.4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea INLIVING de a contacta CLIENTUL.
5.4.4. CLIENTUL declara expres ca datele de contact pe care le furnizeaza ii apartin si ca vor putea fi folosite de catre INLIVING in comunicarile sale cu CLIENTUL. In acelasi timp, CLIENTUL consimte primirea notificarilor din partea INLIVING in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe SITE.
5.4.5. In limita prevederilor prezentului document, INLIVING nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe SITE din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
5.4.6. INLIVING isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a SITE-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
5.4.7. INLIVING isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale SITE-ului/structurii acestuia/SERVICIULUI precum si orice CONTINUT fara notificare prealabila a CLIENTULUI.