-
Coșul este gol!
Coșul este gol!
1. Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid sau direct de catre noi, dupa caz.
2. Cheltuielile de transport sunt suportate de catre client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia.
3. Timpul de livrare al unui produs este comunicat expres pe pagina produsului si poate varia intre 2 zile in cazul produselor aflate pe stoc si 8 saptamani in cazul produselor personalizate, care nu se afla pe stoc. Plasarea comenzii de catre CLIENT implica acceptul acestuia in privinta termenului de livrare.
4. In cazul unei comenzi cu termen de livrare mai mare de 4 saptamani pentru care CLIENTUL a optat pentru plata online cu cardul, CLIENTUL accepta ca incasarea comenzii, respectiv sollicitarea ca banca emitenta a cardului CLIENTULUI sa autorizeze tranzactia bancara) sa fie efectuata inaintea livrarii sau a predarii produsului catre firma de curierat.
5. In cazul unei comenzi care contine produse cu termene maxime de livrare diferite, CLIENTUL accepta ca livrarea se poate face la termenul cel mai indepartat.
6. In cazul in care produsul nu poate fi livrat in termenul prevazut la momentul plasarii comenzii, INLIVING va informa de indata CLIENTUL, oferindu-i fie optiunea de a renunta la comanda/produs (situatie in care, daca plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii), fie de a accepta noul termen de livrare propus.
7. In cazul in care exista
diferente intre numarul de produse comandate si continutul coletului,
CLIENTUL are obligatia de a notifica INLIVING in maximum 24 de ore de la
receptia coletului, fie telefonic, fie trimitand un e-mail cu detaliile
pee care le considera necesare la adresa de e-mail mentionata in pagina
de Contact a SITE-ului.